vrijdag 11 september 2015

Pompoenen.....pompoenen......pompoenen.....

Zo gauw ik pompoenen zie, is voor mij de herfst begonnen. Ik houd daar wel van. Veel mooie, warme herfstkleuren waarbij ik altijd de neiging krijg om weer heerlijk te gaan rommelen in en om het huis.
Met pompoenen buiten kun je alle kanten op. Zelf houd ik dan wel weer van wat rustiger zoals of deze foto:
Bron: pinterest.

Oranje knalt altijd lekker zodat je er verder niet eens zoveel meer aan hoeft toe te voegen. Hier zou ik wel een poosje lekker willen zitten in het zonnetje. Bakje koffie erbij, niet gek.
Pompoenen binnen vind ik altijd wat lastiger. Oranje in mijn huis....nou nee. En grijs/groen? Mwa. Dan zelf maar aan de knutsel.
Hier heb ik pompoenen van styropor bewerkt met verf, gesso, touw en was.


Beetje dichterbij....


Je kunt er leuke hoekjes mee maken.


Nog meer pompoenen van styropor. Hier bewerkt met Powertex en stone art.


En ik kwam deze pompoenen van stof tegen. Ziet er toch ook heel leuk uit.


Lijkt het je ook leuk om pompoenen te maken dan is het misschien een idee om hier eens een kijkje te nemen of hier voor de stof. Als je aan de slag gaat dan wens ik je veel plezier met het maken.

Groetjes, Johanna




2 opmerkingen:

  1. Leuk al die pompoenen!
    Heel mooi de pompoenen van styropor met verf, touw en was.
    Styropor... nog nooit van gehoord. Zo eens even googlen.
    Ik haal mijn stoffen pompoenen van vorig jaar binnenkort weer van zolder. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ilse, jij hebt toen die pompoenen van stof gemaakt als ik het me goed herinner? Gaan jááááren mee. Reuze handig toch?

    BeantwoordenVerwijderen