maandag 1 oktober 2012

UITSLAG GIVE AWAY........

Vandaag is het 1 oktober.....de uitslag van de give away.
Leuk dat er zo positief op gereageerd is. Ook leuk om weer kennis te maken met nieuwe blogs. Verassend om dan te lezen wie er zoal op je blog meelezen.
Maar nu over tot de orde van de dag. M.b.v. mijn dochter die uit de reacties 2 lootjes heeft getrokken zijn de volgende personen winnaar van deze mooie agenda:

Debbie Spoelstra van het blog Handwerk & Zo
                                 en
Bien van het blog Biene Bien

Willen jullie contact met mij opnemen voor meer gegevens? Dan worden de agenda's zo snel mogelijk opgestuurd.

Groetjes, Johanna

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb (is voor mij de eerste keer dat ik iets win, dus des te leuker!). Ik heb mijn gegevens gemaild! Super bedankt :-)

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een verrassing dat ik de agenda gewonnen heb, echt super!!! Dank je wel Johanna!
    Ik ga mijn gegevens nu gelijk mailen!

    groetjes
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Johanna,
    Gisteren heb ik de agenda mogen ontvangen en bewonderen.
    Ik ben er erg blij mee en nogmaals super bedankt.
    Groetjes,
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen