vrijdag 5 oktober 2012

POST.....

Regelmatig krijg ik allerlei moois te zien van klanten die in de winkel of via de webwinkel wat gekocht hebben. En met name op het hobbygebied verbaas ik me telkens weer wat er allemaal gemaakt wordt en wat mensen allemaal bedenken. Onlang kreeg ik van een klant een paar mooie foto's met heel verschillende creaties die ik graag (met toestemming van de maakster) met jullie wil delen.
een stoel bekleed met vrolijke bloemetjesstof met bijpassende kussens
 
een vrolijke quilt en kussens

en nog meer kussens........
 

 Als er mensen zijn die ook op de creatieve toer met spullen uit onze winkel aan de slag zijn gegaan en het leuk vinden om dit te delen met anderen via het WWW. dan houd ik me aanbevolen voor wat foto's.

Groetjes, Johanna

1 opmerking:

  1. Dat ziet er zeker vrolijk uit zeg, die roze kussens zijn erg leuk.
    Je blog ziet er ook gezellig uit, ik ga je zeker volgen.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen