dinsdag 7 februari 2012

ALLERLEI MOOIS...

Gisteren ben ik op stap geweest naar de beurs waar ik weer het één en ander heb ingeslagen. Hoewel er best nieuwe dingen waren te bewonderen, was er ook weer veel van hetzelfde. Maar ja, het valt ook niet mee om steeds weer wat nieuws te bedenken. Toch heb ik me er lekker uitgeleefd en flink wat stofjes ingeslagen. Zoals je weet wordt het assortiment de komende tijd uitgebreid met quiltstoffen. Quiltstoffen in mooie oude kleuren. Ook kwam ik leuke tijdschrften en patronen tegen. Eén patroon ziet je bovenaan deze blog. Het is toch een feestje om dit te maken? Hoewel ook de gebruikte stoffen ingekocht konden worden, heb ik ervoor gekozen om alleen het patroon aan te schaffen. Dan ben je vrij in je stofkeuze. En mocht je zelf geen stofjes hebben dan zijn er bij ons in de winkel genoeg stofjes te koop die er wel heel erg op lijken :). Meer info over het patroon vind je hier; http://www.lindehofboerderijwinkel.nl/c-939010-2/quiltstoffen/. (link plaatsen lukt niet :(......

Groetjes, Johanna







3 opmerkingen:

  1. Deze vind ik helemaal supermooi. Maar toch eerst maar even de BOM afwachten :)
    Ik kom snel even langs om te kijken wat je ingeslagen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is inderdaad héél erg leuk!!! En ik weet zeker dat je hier heel geschikte stofjes voor hebt. Hij is vast ook prachtig in Tilda stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het begin gezien in de winkel! Word prachtig, ik wil 'm ook maken!!! Verkoop je het patroon? Vond het afgelopen donderdag weer supergezellig in je mooie winkel! Genieten elke keer weer en die zalige traktaties die je maakt, wat een gastvrijheid. Lindehof altijd een feestje!! (en ik ben bijna jarig en weet nu al heel veel leuke dingetjes te vragen!) Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen