woensdag 7 mei 2014

Aan de slag.....

 
Als ik van deze stofjes binnenkrijg, kan ik er uren naar kijken en er van alles bij verzinnen wat ik er van zou willen maken. Helaas gebeurd er dan verder niks en blijft het bij deze stofjes. En dat zou jammer zijn want juist het feit dat ze al gesneden zijn, is nou zo makkelijk.
 
 
Ik ben er dan ook maar aan begonnen en op onderstaande foto zien jullie al wat in wording. 
 
 
We werken nog even verder en ik hoop het eindresultaat nog eens te laten zien.
Afgelopen weken zijn er allerlei nieuwe projectjes uitgedacht voor het nieuwe seizoen en daar zou dit er zomaar eens één van kunnen zijn.
 

Ook aan het uitwerken van allerlei hobbymaterialen komt nooit een eind. Deze paspoppen heb ik voor de verandering eens gemaakt voor mezelf in huis. Want dat is de andere kant van - van je hobby je werk maken -. Alles 'verdwijnt' in de winkel ; - ).

Ik ga snel weer verder. Wil ook nog wat maken voor de 'lady's night' bij Boerengoed volgende week.
Kom je ook?

Groetjes, Johanna
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten