donderdag 5 januari 2012

2012......

Bij deze wil ik eerst iedereen een heel gezond en creatief nieuwjaar toewensen.
Wat het nieuwe jaar ons brengt, is een verrassing. Maar dat houdt het spannend:). We kunnen allerlei plannen hebben, maar hoe dat uitpakt is altijd weer een vraag die je niet van te voren kunt beantwoorden. Ik hoop in ieder geval dat we gezond en wel mogen blijven. En verder.....afwachten maar.
Eén van de voornemens voor dit jaar is, meer quiltstoffen in de collectie. De eerste lading is vandaag gearriveerd. Welliswaar op het verkeerde adres, maar de desbetreffende bewoner was zo aardig om ons hierover in te lichten. Trouwens wel een rare actie van de pakketdienst. 23 balen stof afleveren op het verkeerde adres en vertrekken zonder dit te melden......De stoffen hadden zo de IJssel in kunnen drijven aangezien de spullen afgeleverd waren bij bewoners die in de uiterwaarden wonen. Maar goed, we kunnen aan de slag met stofjes snijden. Degene die dit leest en zich aangemeld heeft voor het BOM-project 2012, moet ik helaas meedelen dat de stofjes voor de BOM er nog niet bij zitten.
Verder zijn we per 2012 verkooppunt van het Jeanne d'Arc Living magazine. Ook daarvan is de zending vandaag ontvangen.
Vanaf volgende week ga ik weer enkele beurzen bezoeken en denken we richting voorjaar.....
Alle goeds toegewenst voor 2012, Johanna

1 opmerking:

  1. Hoi Johanna, nog de allerbeste wensen voor 2012. Mijn goede voornemen is om dit jaar toch in ieder geval een keer jouw winkel te bezoeken. (ik hoop zeer binnenkort). Succes met het uitpakken van alle nieuwe stoffen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen