donderdag 10 november 2011

EEN AANTAL VOORBEELDEN VAN WORKSHOPS


handige kaarthouder




originele kadotasjes






(kerst)ballen voor binnen of buiten

Helaas gaat het bloggen niet vlekkeloos:( Dan kan ik weer geen foto's plaatsen, dan zijn de foto's verdwenen, dan kan ik weer niet doorlinken, iedere keer is er weer wat. Ik ben d'r wel een beetje zat van...... Maar goed, er zijn eigenlijk zoveel leuke dingen te melden (helaas ontbreekt het mij aan de tijd om wat meer op m'n blog te zetten), dat ik toch nog maar door ga.

Leuk dat je er was, Johanna

1 opmerking:

  1. Hoi Johanna, nu gaat het beter. Leuke workshops heb je. Ik ga in ieder geval proberen om binnenkort eens je winkel te bezoeken, is niet zo heel ver bij ons vandaan. Alvast een fijn weekend! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen