donderdag 13 oktober 2011

POMPOENEN....


Bij de herfst horen pompoenen. Samen met dahlia,s, verkleurend blad, bessen e.d. geven ze een heerlijk najaarsgevoel. In huis kan ik er jammer genoeg nooit ze veel mee. Totdat ik afgelopen tijd op een aantal blogs stoffen pompoenen tegenkwam. En daar kan ik dan wel weer wat mee. Ik ben aan de slag gegaan met linnen, vulsel, kantjes en bandjes, et voila.....herfst op de Lindehof.


Voor de foto heb ik ze buiten neer gelegd. Maar daarna zijn ze weer haar binnen verhuisd. Daar zijn ze tenslotte voor gemaakt.



Groetjes, Johanna


2 opmerkingen:

  1. Ik had ze natuurlijk al gezien, maar ze zijn echt hartstikke leuk geworden!!!!
    Verder zag ik dat je de BOM van Marcus gaat verkopen. Ontzettend goed plan, want het is een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pompoenen.
    Kwam via via op je blog. Ben volger geworden.

    Groet Ada
    www.stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen