donderdag 11 augustus 2011

WAT EEN PUINHOOP.........

Na een fijne vakantie ben ik deze week eens flink aan de slag gegaan in de winkel. Al een hele tijd ergerde ik mij aan de puinhoop in de hobbyhoek in de winkel. Alles stond en lag door elkaar, ik kon zelf de spullen soms niet terug vinden. Ook de stoffen lagen her en der door de winkel. Tijd voor een flinke opruiming dus. Afgelopen maandag de heleboel overhoop gehaald, gesorteerd en weer opgeruimd. Op dit moment is het weer redelijk opgeruimd, d.w.z., de klanten kunnen weer normaal rondlopen zonder de benen te breken. Tussen de bedrijven door ruim ik kleine rommeltjes op, snij stofjes en doe bestellingen voor nieuwe artikelen. De lege ruimte moet tenslotte wel weer opgevuld worden :). Manlief timmerde een nieuwe kast in elkaar waar ik straks weer nieuwe stoffen in kan plaatsen.


Afgelopen week heb ik de 'bakkast' weer aangevuld met lekkere cakemixen. Ook de kaarten zijn weer aangevuld. Mooie fotokaarten, nu netjes gesorteerd in een kaartenstandaard waarmee een klant mij verraste. De eerste winterstoffen zijn ook al binnen en eerlijk gezegd krijg ik zo zin om wat te gaan maken. Maar eerst alle rommel opruimen want anders........dan weet ik het wel!





Tot de volgende keer, Johanna



1 opmerking:

  1. Nou, de nieuwe inrichting mag er zijn. Het was weer reuze gezellig bij je vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen