woensdag 8 juni 2011

Eindelijk......

Eindelijk weer eens een bericht van onze kant.

Nee, er is niets met ons aan de hand en ondertussen hebben we vanalles en nog wat ondernomen.

Om te beginnen werd de kamer 'gerenoveerd'. We wonen nu z'on 12 jaar op de boerderij en ik kan je verzekeren dat er behoorlijk wordt geleefd in ons huis. Het werd dus hoog tijd dat er orde op zaken werd gesteld. Nou heb ik helemaal geen hekel aan dat soort klussen, dus ik heb me heerlijk kunnen uitleven al schoot het niet zo snel op als ik wel zou willen. Maar goed, aan alles komt een eind, ook aan deze klus. We zijn helemaal tevreden met het resultaat en erg blij dat het 'kamperen' in eigen huis weer afgelopen is.

Ondertussen gingen de winkelactiviteiten gewoon door, maakten we kleding van onze nieuwe modestofjes (erg verleidelijk allemaal), bestelden we de nieuwe collectie wintermodestoffen, zijn we druk bezig met het tekenen van patronen voor de nieuwe wintercollectie, bereiden we onze open dag op 10 september as. voor, bezochten we beurzen voor allerlei leuke hebbedingetjes, zijn we bezig met het nieuwe workshopprogramma voor de winter en maakten we zelf gezellige woondecoraties.

Geen tijd voor verveling dus en als je mij nu zou vragen wat ik het leukste vind, zou ik niet eens een antwoord kunnen geven. Ik vind het allemaal even leuk. En dat geeft ook de energie om weer verder te gaan want soms.....soms is het best wel veel!


Leuk dat je er was en tot de volgende keer.



Groetjes, Johanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten