maandag 14 februari 2011

VAN ALLES EN NOG WAT


zelfmaakpakketjes om je eigen stofknopen te maken, zoooooo simpel



stoer band...



brei- en haakkatoen van Durable...


borduur- en haakgaren.....ik haakte er ooit de kantjes aan m'n vitrage ermee, 109 puntjes, ieder puntje een half uur....




decoratieve kiltspelden...



mooie kantjes en bandjes...


houten letters...




Vorige week maandag ben ik naar de creatieve vakbeurs geweest. Dat is altijd weer leuk. Spannend ook wat je dan weer tegenkomt. Er is vanalles en nog wat binnengekomen om weer lekker mee aan de slag te gaan. Ik ben begonnen met het haakkatoen. Dit heb ik nog niet eerder verkocht maar aangestoken door de haakpatroontjes in het boek van Eline, heb ik nu wat leuke kleurtjes ingekocht. Binenkort een uitwerking hiervan op m'n blog.



Fijne dag! Johanna

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je ingekocht.Ja het boek van Eline brengt heel wat los.Ben zelf gevallen voor die stoere kussens met een eigen zwaai eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die letters zijn gewéldig, maar alle andere spulletjes ook. Voor mijn verjaardag trakteer ik mezelf op dat leuke boek, Eline's Huis. Jammer genoeg kan ik niet haken :((((

    BeantwoordenVerwijderen