maandag 2 augustus 2010

In the middle off.............niks!!

"Waarom bent u deze boerderijwinkel begonnen?". Deze vraag mag ik regelmatig beantwoorden. Iets minder vaak komt dan de volgende opmerking: "t is hier wel wat afgelegen.



En jah............... dit is m'n uitzicht......................





of dit........................



Niet echt een A1 locatie voor een winkel. Maar wel fijn om er te wonen.


En wat is afgelegen.......Met 5 autominuten zit ik op de snelweg A28 Zwolle - Amersfoort en met 10 autominuten op de snelweg A50 Zwolle - Arnhem. Ik ben dus zo een eind weg. In ruil daarvoor mag ik alle dagen genieten van de rust, ruimte en vrijheid. Van de geur van pas gemaaid gras, van het gure weer in de herfst (het kan hier enorm waaien) en je 's winters afvragen of je de enige bent die hier woont.


Toch hoop ik dat ik hier nog een hele tijd mag wonen en werken.



Johanna


1 opmerking:

  1. Je woont inderdaad op een prachtige landelijke locatie. En zoals je zegt: je zit ook zo op de snelweg, dus je kunt overal naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen