vrijdag 3 april 2015

Bom Simple pleasure...

Ongeveer een half jaar geleden zijn we op de Lindehof gestart met de Bom Simple Pleasure (blok van de maand). Ik was een mooi patroon tegengekomen waarbij ik zelf de stoffen uit kon kiezen. Het voorbeeld had veel kleuren stoffen gebruikt die wij ook in de winkel verkopen. Wat is er dan leuker om je eigen stoffen te kiezen bij een patroon.

De eerste pakketten werden verstuurd in oktober vorig jaar en inmiddels zijn er nog 6 pakketten verstuurd. We zitten inmiddels in maand 7.
Om te kijken hoe het allemaal uitpakt en ook omdat ik het gewoon een mooie quilt vind, werk ik met de deelnemers mee. Er zit veel applicatiewerk in. En laat ik dit nou toch best leuk vinden om te doen. Normaal ben ik toch aardig van het 'naaimachine' quilten, maar iedere maand zo'n blokje heeft toch ook wat. Lekker rustig werkje, ook voor de overige gezinsleden. Geen gejakker en herrie met de naaimachine.....

Hier het eerste blok...


Het tweede blok....


Het derde blok...


En de vierde...


De vijfde...


En de zesde...
En dan de tussenstand....



En nu op naar blok 7......

De deelnemers ontvangen het pakket vandaag in de brievenbus als het goed is.

Dan wil ik iedereen bij deze goede Paasdagen toewensen.

Groetjes, Johanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten