dinsdag 16 september 2014

Farmerswife en appelgebak....


Al een tijdje ben ik bezig met de Farmerswifequilt. Het gaat niet zo snel, maar ik vind het wel een heel leuk project. Iedere keer weer een ander blokje, nieuwe stofjes uitzoeken, het is beslist niet saai. Omdat ik gemerkt heb dat er eigenlijk nog veel meer quilters met deFarmerswife bezig zijn, had ik een tijdje geleden al eens een speciale Farmerswifegroep aangemaakt op Facebook. Daar zijn ook een paar Amerikaanse pagina's actief. Het is mooi om te zien dat er overal aan deze quilt gewerkt wordt.
Maar ja, in het echt elkaars fw.quilts bekijken is toch ook niet verkeerd en daarom start er op de Lindehof een speciale bee. Er zijn al wat opgaves, maar er kunnen er nog best meer bij.  Dat wordt vast gezellig.

Behalve het quilten ben ik ook aan het appelgebak en andere appelige lekkernijen maken geslagen op dit moment. Wat een appels zitten er aan de boom. Geweldig. Appeltjes uit eigen boomgaard, wat wil een mens nog meer.

 Ik gebruik ze o.a. voor mijn Lindehofappelgebak dat in de nieuwe koffiehoek in de winkel verkrijgbaar is. As. donderdag en vrijdag is de winkel weer open en hopen we een nieuwe voorraad gebakken te hebben.

Voor nu een fijne dag!

Groetjes, Johanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten